GRADINILE DAMBOVITEI

Studiu de amenajare a raului Dambovita. Gradinile Dambovitei sunt niste parcuri-poduri.
Detalii proiect:
-lungime front carosabil 180m
-locuri de parcare 150

Propunem ca aceste gradini sa fie abordate diferit in functie de amplasament.

 

Exemplu:

  • La Regie- ecrane pentru divertisment (majoriatatea locuitorilor zonei sunt studenti), un design fresh, unde studentii se pot si exprima creativ.

  • La Opera- scene pentru muzica live sau pentru mici trupe de teatru

  • La Centrul Istoric- Panouri de expunere cu informatii despre Centru Istoric (texte, imagini, revelarea unor unghiuri de belvedere sau de focalizare pe un monument)

  • La Tineretului- continuarea Parcului Carol prin zone de plimbare, locuri de joaca

  • la Vacaresti- parc cu tematica “energie verde” (mori de vant sculpturale, caderi de apa, mobilier urban cu celule fotovoltaice); se afla in vecinatatea unui viitor cartier modern, cu regim de inaltime mare

 

De ce…

*Sa parcam aici?

- pentru ca accesul e extreme de facil, cu dublu sens

- pentru ca cu ocazia asta putem castiga teren pentru oras, inverzindu-l

 

*Sa folosim acest concept de-a lungul Dambovitei?

- pentru ca nu deranjeaza traficul deloc (se poate amenaja si banda de decelerare)

- pentru ca poate deveni un brand pentru Bucuresti

- pentru ca dezvolta creativitatea, starea de bine a populatiei si cultura de cetatean

- pentru ca se imbunatateaste realitatea celui mai important rau al capitalei, care in prezent este vazut ca un obstacol suparator pe care trebuie sa-l ocolesti mereu.

 

*Gradina coboara intr-o panta lina pana la nivelul pasarelei pietonale?

- pentru ca observatorului care se afla pe strazile laterale sa I se ofere o imagine clara si spectaculoasa a gradinii suspendate de pester au

- pentru ca sa se realizeze traseul pietonal extrem de natural, urcand o panta lenta de la cota drumului la cea a gradinii, fara sa se intersecteze cu traseul rutier (gradinile se vor conecta cu trotuarele laterale ale Dambovitei, pe care se afla si traseul de biciclete)

 

*Fatada parcarilor arata asa?

- pentru ca fatada este structurala pe toata lungimea ei, constituind o grinda pentru dala- gradina de deasupra. Stilistica este una naturala, prelungindu-se cu verdeata de deasupra ei. 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now